ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

ΓΕΦΥΡΑ  ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Σαββατικύριακο 19 και 20 Νοεμβρίου 2011 για όλους μας

Σαββατοκύριακο 19  και 20  Νοεμβρίου 2011  για όλους  μας :
Μιά  ολόθερμη  καλημέρα για όλους μας και .....Καλή  εβδομάδα από Αρφαρά  Μεσσηνίας !!!
~ Ο μικρός Σταματάκος  που σήμερα κλείνει τους 14 μήνες  ηλικίας , στέλνει πολλά  θερμά φιλάκια γιά  όλους σας ,όπου κ΄ αν βρίσκεστε ! Σας  λέει ότι όλους σας αγαπάει δυνατά  και σε διάρκεια από το Αρφαρά Καλαμάτας .!!! Πάντα  χαρά  υγεία  ,αγάπη και Ανθρωπιά !!!
~
~ Ο Σταμάτης ο νεώτερος ...όλους σας χαιρετά  από καρδιάς !!!
~ Όλους σας βλέπω ,  κι΄ ολους σας παρακολουθώ !!! Σταματάκος από Αρφαρά ...
Χαμογελάω ..γιατί  όλους  σας  Αγαπάω !!!
~ Την πιπίλα μου δεν την ξεχνώ .. κι΄ ΄όταν την βρώ στο στόμα μου την έχω γιατί την θέλω και την Αγαπώ !
~ Όλα  με αγάπη και με προσοχή τα παρακολουθώ !!
~ Τώρα την τηλεόρασή  μου  παρακολουθώ !!!
~ Τον  ύπνο μου δεν τον ξεχνώ ...το Αγαπώ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου