ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

ΓΕΦΥΡΑ  ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

Κυριακή, 18 Αυγούστου 2013

Το αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Κυριακή 18  Αυγούστου   2013 :



*** ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ  καί  Άλλα :
*** Εκδρομείς με τραίνο από την Καλαμάτα απόλαυσαν το μπάνιο, το φαγητό και τον καφέ τους! (Φωτογραφίες)         
    Ξεχωριστή ήταν η χθεσινή εκδρομή με το τραίνο για 70 περίπου άτομα που ξεκίνησαν από την Καλαμάτα και ενδιάμεσους Σταθμούς και έφθασαν στο Καλό Νερό, όπου απόλαυσαν το μπάνιο , το φαγητό και τον καφέ τους στον όμορφο και διαρκώς ανερχόμενο τουριστικό προορισμό της Τριφυλίας. Οι εκδρομείς, κάθε ηλικίας, αναχώρησαν από την Καλαμάτα λίγο πριν τις 9 χθες το πρωί και μετά από δύο  περίπου ώρες έφθασαν στο Καλό Νερό, αφού προηγουμένως είχαν απολαύσει τις φυσικές ομορφιές των τοπίων απʼ όπου διέρχεται το σιδηροδρομικό δίκτυο. Μια, πραγματικά, ιδιαίτερη και για πολλούς πρωτόγνωρη εμπειρία! Οι επιβαίνοντες στο τραίνο εκδρομείς δε σταμάτησαν λεπτό να βιντεοσκοπούν τη διαδρομή και τις φυσικές ομορφιές ενώ μετά την άφιξή του στο Σταθμό του Καλού Νερού, περπάτησαν με τα πόδια μέχρι τη βραβευμένη με Γαλάζια Σημαία παραλία και έμειναν εντυπωσιασμένοι από τη βελούδινη αμμουδιά , τα καταγάλανα νερά  και τις υποδομές εστίασης και ψυχαγωγίας που λειτουργούν στο Καλό Νερό! Μάλιστα, έμειναν τόσο ευχαριστημένοι που, όπως έλεγαν, θέλουν να επαναλάβουν την εκδρομή! Μιλώντας στο «Θ» ο σύμβουλος διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Λευτέρης Μαρούσης, είπε ότι, «Το σημερινό (σ.σ. χθεσινό) δρομολόγιο εντάσσεται στο πλαίσιο τουριστικής αξιοποίησης ολόκληρου του δικτύου Πελοποννήσου που υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Έχει ένα θεματικό χαρακτήρα, καλοκαιρινό, είναι ,δηλαδή,  ένα τραίνο για μπάνιο. Φέραμε επιβάτες από Καλαμάτα και ενδιάμεσους Σταθμούς στο Καλό Νερό για μπάνιο, φαγητό και καφέ με επιστροφή το απόγευμα. Το τραίνο έχει μεγάλη πληρότητα. Πάρα πολλοί επιβάτες προτιμούν το σιδηρόδρομο επειδή  είναι ένα μέσο ξεχωριστό, μια ιδιαίτερη εμπειρία, καθώς διασχίζει όλο το φυσικό κάλλος της Πελοποννήσου από μια χάραξη που σε πολλά σημεία δε μπορεί να έχει προσέγγιση ο οδικός άξονας. Έχει οικολογικό, ασφαλή και οικονομικό χαρακτήρα και προσεγγίζει τον κόσμο. Συνεχίζεται η προσπάθεια τουριστικής αξιοποίησης, όχι μόνο από επιβάτες εντός Ελλάδος αλλά και από το εξωτερικό. Έχουμε γκρουπς και μεμονωμένα άτομα από όλη την Ευρώπη που έρχονται ειδικά για το δίκτυο της Πελοποννήσου, το οποίο είναι από τα ομορφότερα της Ευρώπης. Θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια και με την ανταπόκριση των επιβατών θα διευρυνθεί». Του Ηλία Γιαννόπουλου

*** Απόπειρα κλοπής υπολογιστών από το κτίριο της Νομαρχίας στην Καλαμάτα! 
Συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Ασφάλειας Καλαμάτας, ένας 36χρονος κι ένας 45χρονος άνδρας, οι οποίοι προσπάθησαν να κλέψουν τα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, στην Καλαμάτα. Συγκεκριμένα, ο 36χρονος, τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, αφού μπήκε στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, αφαίρεσε από τα γραφεία ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τους οποίους στη συνέχεια τοποθέτησε σε κιβώτια. Όμως κατά την έξοδό του από το κτίριο έγινε αντιληπτός και συνελήφθη μετά από άμεση επέμβαση ανδρών της Ασφάλειας. Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν εννέα κεντρικές μονάδες ηλεκτρονικών υπολογιστών, έντεκα οθόνες και διάφορα άλλα εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και δύο κλειδιά του κτιρίου της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας. Από την αστυνομική έρευνα που ακολούθησε, προέκυψε ότι ο 36χρονος, κατόπιν συνεννοήσεως, είχε προμηθευτεί τα δύο κλειδιά του κτιρίου από τον 45χρονο, που είναι εργαζόμενος στο κτίριο, ο οποίος εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα και συνελήφθη από τους αστυνομικούς. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Καλαμάτας, ενώ οι υπολογιστές και τα υπόλοιπα εξαρτήματα αποδόθηκαν στους προϊσταμένους των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας. - 

*** Στην κορυφή της λίστας με τα θανατηφόρα ατυχήματα η Μεσσηνία         
          "Οφείλουμε να αποδεσμεύσουμε τα τροχαία εγκλήματα από την κακή στιγμή ή την τύχη". Τα λόγια ανήκουν σ' ένα πατέρα που έχασε το 15χρονο γιό του, πριν κάποια χρόνια, καθώς διέσχιζε ένα δρόμο και παρασύρθηκε από διερχόμενο αυτοκίνητο.
Μόνο φέτος έχουν ήδη καταγραφεί 454 θανατηφόρα τροχαία, ενώ κάθε χρόνο σκοτώνονται περί τους 2.000 ανθρώπους, με την Ελλάδα να κατέχει τη χειρότερη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση με 130 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, όταν ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 69. Συνολικά από το 1990 πάνω από 40.000 έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, ενώ πολλαπλάσιοι έχουν μείνει ανάπηροι. Από αυτούς το 60% είναι νέοι.
Ιδιαίτερα ανησυχητικά είναι τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας για τη Μεσσηνία. Το πρώτο 8μηνο (μέχρι 13 Αυγούστου 2013) του έτους βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των περιοχών με το μεγαλύτερο αριθμό θανατηφόρων ατυχημάτων, ενώ αναλογικά με τον πληθυσμό της τα νούμερα αυτά την οδηγούν στην κορυφή. Συνολικά έχουν γίνει 14 ατυχήματα.
Δεν υπάρχει λοιπόν κακιά στιγμή, δεν πρόκειται για θέλημα Θεού, επ' ουδενί δεν μιλάμε για ατύχημα. Τη στιγμή που νοσηλευόταν ο γιος του στην εντατική, ο άτυχος πατέρας βρέθηκε μπροστά σε διάλογο με γιατρό "που όταν ρωτήθηκε τι πρέπει να προσέχει ο κόσμος για τη γρίπη των πτηνών τότε θυμίζω, έπαιζε πρώτο θέμα σε κανάλια κι εφημερίδες απάντησε: Τα αυτοκίνητα να προσέχετε, σκοτώνουν χιλιάδες".
Σημειωτέον ότι ο γιος του τραυματίστηκε θανάσιμα από σφοδρή σύγκρουση με αμάξι που είχε υπερβεί κατά το διπλάσιο το όριο της ταχύτητας και τον οδηγό να τον εγκαταλείπει αιμόφυρτο!
 Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, τα θανατηφόρα τροχαία εγκλήματα δικάζονται σαν πλημμελήματα, με τις ελάχιστες ποινές, πάντα με αναστολή και αποζημιώσεις σημαντικά μικρότερες από το πλαφόν των ασφαλιστικών εταιρειών, με αποτέλεσμα ο θύτης να μην αισθάνεται καμία απολύτως επίπτωση, ούτε ποινική, ούτε αστική, ούτε καν πειθαρχική (π.χ. αφαίρεση διπλώματος), εκτός ίσως από την αύξηση των ασφαλίστρων του.
  Τα διπλώματα που «σκοτώνουν»
    Υπάρχει μία παράμετρος του θέματος που μας υπενθυμίζει ο Τάκης Μίχας στην "Εφημερίδα των Συντακτών". Ο Γιώργος τέλειωσε πρόσφατα τις σπουδές του στη Γερμανία και επέστρεψε στην Ελλάδα. Θέλησε, λοιπόν, να βγάλει ένα δίπλωμα οδήγησης. Πήγε σε μια σχολή οδήγησης, έκανε τις απαιτούμενες ώρες και αισθάνθηκε έτοιμος να κάνει το τεστ. Όμως ο δάσκαλός του είχε διαφορετική άποψη: «Πρέπει να δώσουμε και κάτι στους εξεταστές, να είμαστε σίγουροι», του είπε. Ο Γιώργος ούτε να το ακούσει δεν ήθελε. Έχοντας πρόσφατα επανακάμψει μετά από μακρά παραμονή στον προτεσταντικό Βορρά, είχε ξεχάσει τι σημαίνει να ζεις στην κοιτίδα της διαφθοράς και της «αντίστασης» (δύο έννοιες ταυτόσημες). Έκανε, λοιπόν, το τεστ και, όπως αναμενόταν, κόπηκε.
Όμως έμαθε το μάθημά του και την επόμενη φορά κατέβαλε 250 ευρώ, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Και ω του θαύματος, αυτήν τη φορά πέρασε, παρά το γεγονός, όπως μου εκμυστηρεύθηκε, ότι «έκανα δεκαπλάσια λάθη από την πρώτη φορά που με έκοψαν».
Φυσικά ιστορίες όπως του Γιώργου είναι γνωστές σε όλους τους αναγνώστες. Υπολογίζεται ότι σε περίπου 70% των περιπτώσεων οι οδηγοί πήραν το δίπλωμά τους «λαδώνοντας» τους εξεταστές, με κατά μέσον όρο -σύμφωνα με τη Διεθνή Διαφάνεια- 300 ευρώ. Με άλλα λόγια, πάνω από τους μισούς οδηγούς που κυκλοφορούν στους δρόμους σήμερα δεν πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις -σε απλά ελληνικά, δεν ξέρουν να οδηγούν.
Παρόλο, όμως, που αυτό το γεγονός είναι γνωστό σε όλους, αποτελεί παράλληλα και ένα από τα πιο καλοδιατηρημένα μυστικά της Ελλάδας. Αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε πολύ εύκολα, αν παρευρεθείτε σε μία από τις ημερίδες που διοργανώνονται συχνά για να εξηγήσουν το «μυστήριο» γιατί η Ελλάδα έχει έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς οδικών ατυχημάτων στην Ευρώπη.
 Σε αυτές λοιπόν τις ημερίδες θα ακούσετε κάθε είδους ορθολογική ερμηνεία του φαινομένου -από την κατάσταση των δρόμων μέχρι την απουσία «κουλτούρας οδικής ασφάλειας»-, χωρίς να γίνεται αναφορά στον ελέφαντα που κρύβεται στο δωμάτιο: το γεγονός δηλαδή ότι το δίπλωμα οδήγησης στην Ελλάδα δεν πιστοποιεί την ικανότητα οδήγησης, αλλά την ικανότητά σου να καταβάλεις τρία κατοστάρικα. Γιατί, όμως, τέτοια μυστικότητα στο θέμα;
Αλλά υπάρχουν και «πρακτικοί» λόγοι που κάνουν το ελληνικό κράτος να παραβλέπει αυτή την τεράστια και πολύ επικίνδυνη διαφθορά. Ένας τέτοιος λόγος είναι τα τεράστια προβλήματα που θα προκληθούν αν αρχίσουν να συλλαμβάνονται οι εξεταστές που λαδώνονται. Αυτό αυτόματα θα πρέπει να σημάνει και την αφαίρεση των διπλωμάτων οδήγησης τα οποία έχουν υπογράψει. Φαντασθείτε, λοιπόν, αν γενικευθεί αυτό το φαινόμενο, τι θα σημάνει για τις τιμές των αυτοκινήτων (και τα κέρδη των εταιρειών), καθώς αίφνης εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα θα κατακλύσουν τις αγορές, διότι οι ιδιοκτήτες τους θα έχουν χάσει την άδεια οδήγησης.
  Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης
 
*** Την παραίτηση Σταυρίδη προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ ζήτησε ο Γ.Στουρνάρας για ανάρμοστη συμπεριφορά                                             
Tην παραίτηση του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιου Σταυρίδη, ζήτησε την Κυριακή ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου την Κυριακή. Αξιωματούχος του υπουργείου Οικονομικών που δεν κατονομάζεται δήλωσε στο Reuters ότι η παραίτηση του κ. Σταυρίδη ισχύει άμεσα. Στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών δεν διευκρινίζεται ο λόγος για τον οποίο ζητείται η παραίτηση προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ. Σημειώνεται, πάντως, ότι σύμφωνα με δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, ο κ. Σταυρίδης, μετά την υπογραφή της συμφωνίας για την πώληση του 33% του ΟΠΑΠ, επέστρεψε στις διακοπές του με το ιδιωτικό αεροσκάφος επιχειρηματία που συμμετέχει στο σχήμα της αγοράστριας κοινοπραξίας. Σε δηλώσεις του που επικαλείται η εφημερίδα, ο κ. Σταυρίδης αναφέρει ότι ήρθε στην Αθήνα για μία ημέρα, για την υπογραφή της συμφωνίας, και θα αναχωρούσε την επομένη με πτήση στις 5.20. «Ο κ. Μελισσανίδης όμως, ο οποίος πήγαινε στη Γαλλία, μου πρότεινε να με πάρει μαζί του για να με διευκολύνει. Είχε την καλοσύνη να με αφήσει στην Κεφαλλονιά, όπου και έκανε ανεφοδιασμό» αναφέρει. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Γιάννης Εμίρης δήλωσε στο Reuters ότι το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων δεν θα επηρεαστεί από την παραίτηση του Στέλιου Σταυρίδη. «Δεν θα υπάρξει απολύτως καμία καθυστέρηση στο πρόγραμμα» διεβεβαίωσε. Αξιωματούχος του υπουργείου Οικονομικών είπε στο Reuters ότι η συμφωνία για τον ΟΠΑΠ δεν επηρεάζεται από την παραίτηση του κ. Σταυρίδη, καθώς ήταν για θέμα «ηθικής τάξεως». πηγή: ΔΟΛ news, in.gr -

*** Σεισμός στη Μεσσηνία         
          
Σεισμική δόνηση μεγέθους 3,0R σημειώθηκε στις 06.30 π.μ. σε θαλάσσια περιοχή κοντά στα παράλια του νομού Μεσσηνίας, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.
Το επίκεντρο του σεισμού ορίζεται στα 19  χλμ. νοτιοδυτικά της Καλαμάτας ενώ η δόνηση ήταν επιφανειακή.



*** Έργα 1,75 εκατ. ευρώ από τα πυρόπληκτα της Πελοποννήσου στη Μεσσηνία            
           
Συνολικό προϋπολογισμό 1,75 εκατ, ευρώ, έχουν τα τέσσερα έργα που χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα για τα πυρόπληκτα της Πελοποννήσου. Τα έργα αυτά αφορούν στις περιοχές των Δήμων Οιχαλίας και Τριφυλίας, πρόκειται να δημοπρατηθούν μέσα στο Οκτώβριο, αφού μόλις πρόσφατα καθορίστηκαν οι όροι δημοπράτησής τους από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου .
Πρόκειται για τα έργα  «Βελτίωση δρόμου και ανάπλαση Αγ. Γεωργίου Δωρίου,
«Βελτίωση – συντήρηση 22ης επαρχιακής οδού Σελλά – Διόδια», «Βελτίωση – συντήρηση 7ης επαρχιακής οδού Βαλύρα – Μελιγαλάς» και «Βελτίωση –συντήρηση 7ης επαρχιακής οδού, τμήμα Ζευγολατιό – Διμάνδρα»
 Βελτίωση δρόμου και ανάπλαση Αγ. Γεωργίου Δωρίου
Το συγκεκριμένο έργο έχει προϋπολογισμό 600.000 ευρώ και σύμφωνα με την τεχνική έκθεση, αφορά στο δρόμο που συνδέει το Δώριο με τον Άγιο Γεώργιο. Με τη βελτίωση του δρόμου, όπως σημειώνεται, θα δοθεί η δυνατότητα στους κατοίκους και επισκέπτες να  επικοινωνούν περπατώντας, αφού από τη μία πλευρά της οδού προβλέπεται πεζοδρόμιο και φωτισμός.
Οι βασικές εργασίες αφορούν την κατασκευή πεζοδρομίου στη δεξιά πλευρά (από Άγ. Γεώργιο προς Δώριο), επέκταση του δρόμου κατά 0,80 εκατοστά με κατασκευή ερείσματος στην αριστερή πλευρά, επέκταση υπαρχόντων τεχνικών από ένα μέτρο και άνω, φωτισμό από τη δεξιά πλευρά, ασφαλτόστρωση όλου του δρόμου με πλάτος ασφάλτου τα 6 μέτρα.
Πλησίον της εκκλησίας του Αγίου Γεωργίου που υπάρχει πεζοδρόμιο, δε θα αποξηλωθεί και στην αρχή από Δώριο προς Άγιο Γεώργιο όπου υπάρχει τάφρος και στις δύο πλευρές του δρόμου, μήκους 400 μέτρων στα αριστερά και 150 μέτρων στα δεξιά, θα ξηλωθεί και θα κατασκευαστούν στη θέση της πεζοδρόμιο και κρασπεδόρειθρο, όπως και στη υπόλοιπη οδό, ενώ, παραμένει ανοιχτό και το ενδεχόμενο διαπλάτυνσης.
Οι εργασίες προβλέπουν επίσης την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων στα τεχνικά έργα και σε σημεία όπου το οδόστρωμα είναι σε ύψος μεγαλύτερο του ενός μέτρου από παρόδιες ιδιοκτησίες
Όπως επίσης αναφέρεται, σε  σημεία που το οδόστρωμα είναι ψηλότερα από παρόδιες ιδιοκτησίες, ίσως απαιτηθεί να κατασκευαστεί τοιχείο από σκυρόδεμα για διαπλάτυνση, είτε από την πλευρά της τάφρου και προς το οδόστρωμα, είτε από την πλευρά κτημάτων και προς το οδόστρωμα.
Στο δρόμο υπάρχουν αλλεπάλληλες στροφές σε μήκος 500 μέτρων και εκτιμάται ότι ίσως επιτρέψουν οι παρόδιοι να απαλειφθούν οι στροφές, με διέλευση του δρόμου από τις ιδιοκτησίες τους. Σε αυτή την περίπτωση θα κερδηθούν 250 μέτρα μήκος, ενώ, θα πρέπει να ξεριζωθούν 3 ελαιόδεντρα, αλλά και να γίνουν όλες εκείνες οι απαιτούμενες ενέργειες που θα έχουν ως αποτέλεσμα το να γίνει και ασφαλτόστρωση. Προβλέπεται επίσης η κατασκευή σωληνωτού αγωγού στο σημείο που υπάρχει ο παλιός ή επέκταση του υφιστάμενου. Στην ίδια περίπτωση θα εξεταστεί η ασφαλτόστρωση από την εκκλησία έως τη διασταύρωση με το δρόμο Ψάρι – Κοπανάκι και από την έξοδο Αγίου Γεωργίου προς Κοπανάκι έως εκκλησάκι Αγίας Ελένης, μήκους 150 μέτρων περίπου.
Σε όλο το μήκος και αριστερά από Δώριο και προς Άγιο Γεώργιο, μια απόσταση 1.800 μέτρων θα τοποθετηθεί φωτισμός, όπως και στο τμήμα από Άγιο Γεώργιο έως το εκκλησάκι της Αγίας Ελένης σε απόσταση 160 μέτρων.
  Βελτίωση – συντήρηση 22ης επαρχιακής οδού Σελλά – Διόδια
Το συγκεκριμένο έργο έχει προϋπολογισμό 600.000 ευρώ. Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση, οι παρεμβάσεις αφορούν την είσοδο του οικισμού Σελλά από Κυπαρισσία και σύνδεση της 26ης επαρχιακής οδού (Δώριο – Αετός) με την 22η επαρχιακή οδό (Λάμπαινα – Τρίκορφο- Ζευγολατιό- Σελλά – Διόδια) και την 8η επαρχιακή (Μεσσήνη – Κεφαλόβρυσο- Ραυτόπουλο – Κυπαρισσία) στη θέση Διόδια. Μέρος του δρόμου αφορά το παλαιό τμήμα μήκους 900 μέτρων, καθώς το νέο τμήμα έχει υποστεί μεγάλες φθορές από κατολισθήσεις και καταπτώσεις και χρειάζονται ειδικές μελέτες, ιδίως γεωλογικές. Σε δύο δε σημεία, υπάρχουν προβλήματα κατολισθήσεων που θα αντιμετωπιστούν με την κατασκευή συρματοκιβωτίων (σαρζανέτ).
Στις προβλεπόμενες εργασίες, περιλαμβάνονται γενικές εκσκαφές για την υποβίβαση της στάθμης καθιζήσεων στα δύο σημεία, σε ύψος 6-7 μέτρων από την επιφάνεια της ασφάλτου, αποξήλωση του ασφαλτοτάπητα σε μήκος 1.600 μέτρων, τη διάνοιξη τάφρου ιδίως στο παλιό τμήμα του δρόμου, σε μήκος 400 μέτρων.
Ανάμεσα σε άλλα, θα τοποθετηθούν στηθαία ασφαλείας στις θέσεις των συρματοκιβωτίων, στη θέση του παλιού δρόμου με το νέο, πλαστικοί οριοδείκτες σε φρεάτια ή επικίνδυνα σημεία που πρέπει να επισημανθούν, πινακίδες επικίνδυνων θέσεων ιδίως στις στροφές, ρυθμιστικές πινακίδες κυκλοφορίας για περιορισμό της ταχύτητας ή σε διασταυρώσεις με άλλους δρόμους και διαγράμμιση οδοστρώματος σε όλο το μήκος που θα γίνει νέος τάπητας (οριογραμμές τουλάχιστον 15 εκατοστά και γραμμές στο κέντρο 12 εκατοστά).
  Βελτίωση – συντήρηση 7ης επαρχιακής οδού Βαλύρα – Μελιγαλάς
Το συγκεκριμένο έργο έχει προϋπολογισμό 450.000 ευρώ. Πρόκειται να εκτελεστεί στο τμήμα που συνδέει τη Βαλύρα με το Μελιγαλά μέσω Σκάλας. Το συνολικό μήκος είναι 8 χλμ και οι παρεμβάσεις θα γίνουν, κατά το πλείστον, εκτός των ορίων των οικισμών.
Σκοπός των εργασιών είναι να διευθετηθούν τα όμβρια ύδατα που συνεχώς αυξάνονται και το οδόστρωμα σε μερικές περιπτώσεις γίνονται κοίτη ρέματος και να αποκατασταθούν οι φθορές του ασφαλτοτάπητα που δημιουργήθηκαν κατά κύριο λόγο από τα όμβρια.
Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση, προβλέπεται καθαρισμός και μόρφωση τάφρων κατά τμήματα, επίχωση κατά θέσεις  τάφρων ώστε να δοθεί η απαιτούμενη κλίση πριν την επένδυσή τους με σκυρόδεμα, ώστε να μπορούν, σε περίπτωση ανάγκης, να κυκλοφορηθούν οι τάφροι, αλλά και επίχωση όπισθεν των τοιχών ή των τάφρων ορθογωνικής διατομής.
Από πλευράς τεχνικών, προβλέπεται η κατασκευή, κατά κύριο λόγο, επενδεδυμένων τάφρων τριγωνικής και ορθογωνικής διατομής, επεκτάσεις υπαρχόντων οχετών ή κατασκευή νέων σε διαβάσεις, κατασκευή νέων φρεατίων ιδίως σε επεκτάσεις οχετών.
Κατά την κατασκευή των εργασιών θα εξεταστεί περίπτωση διαπλάτυνσης πλακοσκεπών οχετών και τοποθέτηση σχαρών σε φρεάτια.
Επίσης, θα κατασκευαστούν ερείσματα στην αριστερή πλευρά του δρόμου, ενώ, προβλέπεται εκσκαφή-φρεζάρισμα των ασφαλτικών τμημάτων.
Τέλος, θα τοποθετηθούν σωλήνες και κιγκλιδώματα για αντικατάσταση φθαρμένων ή τοποθέτηση νέων σε υπάρχοντα τεχνικά, πλακοσκεπείς οχετούς ή γέφυρες και στηθαία ασφαλείας (αντικατάσταση φθαρμένων ή τοποθέτηση νέων σε επικίνδυνες θέσεις δεξιά και αριστερά της οδού).
  Βελτίωση –συντήρηση 7ης επαρχιακής οδού, τμήμα Ζευγολατιό – Διμάνδρα
Το τμήμα της 7ης επαρχιακής οδού, όπου προβλέπεται η εκτέλεση εργασιών, ενώνει το Ζευγολατιό με τη Διμάνδρα, μέσω της διέλευσης από Διαβολίτσι - Αγριλόβουνο  - Κάτω Μέλπεια, μήκους 20 χιλιομέτρων και οι όποιες παρεμβάσεις θα γίνουν στην πλειοψηφία τους εκτός των ορίων των οικισμών.
Ο προϋπολογισμός των εργασιών ανέρχεται σε 300.000 ευρώ.
Σκοπός των εργασιών που θα εκτελεστούν, είναι η διευθέτηση των ομβρίων υδάτων, η βελτίωση σημείων της οδού που δημιουργούνται προβλήματα κυκλοφορίας σε περίπτωση βροχοπτώσεων είτε με τη βελτίωση κλίσεως είτε με κατασκευή επενδεδυμένων τάφρων, είτε με κατασκευή μικρών τοιχείων  και βελτίωση του ασφαλτοτάπητα σε διάφορα σημεία.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται η επίχωση τάφρων, ώστε μετά την επένδυσή τους με σκυρόδεμα, να υπάρχει η δυνατότητα κυκλοφορίας οχημάτων, ενώ ίσως να χρειαστούν και χωματουργικά πριν το Αγριλόβουνο και το Ζευγολατιό, προκειμένου να βελτιωθούν οι εκεί στροφές.
Οι επενδεδυμένοι τάφροι θα έχουν μήκος μεγαλύτερο των 2 χιλιομέτρων, ενώ προβλέπονται και δύο μικρά τοιχεία στα σημεία βελτίωσης των στροφών σε Αγριλόβουνο και Ζευγολατιό. Επίσης, θα εξασφαλιστεί η πρόσβαση σε αγροτικούς δρόμους με τσιμεντοσωλήνες διαφόρων διαμέτρων.
Προβλέπεται επίσης η τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας στο τμήμα από τη διασταύρωση με την εθνική μέχρι τη διασταύρωση προς Ανδανία και Μάντζαρι οστη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση από το Ζευγολατιό προς Διαβολίτσι, όπου υπάρχει τάφρος απορροής ομβρίων μεγάλου βάθους
Του Χάρη Χαραλαμπόπουλυ- 

***Μεταφορά των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα: Ένα όνειρο στα συρτάρια του Υπουργείου Υποδομών 
Το έργο της μεταφοράς των ΚΤΕΛ ακριβώς πάνω από το σταθμό της γραμμής 3 του Μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ έχει προϋπολογισμό περίπου 50.000.000 ευρώ. Υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου 18 μήνες για να ολοκληρωθεί. Με την έναρξη λειτουργίας θα πάψουν να λειτουργούν οι τριτοκοσμικοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων ενώ θα ζωντανέψει και ο σταθμός ΕΛΑΙΩΝΑΣ που ουσιαστικά δημιουργήθηκε στη μέση του ..πουθενά με την προοπτική να γίνει συγκοινωνιακός κόμβος σε συνδυασμό με τα ΚΤΕΛ. Η μελέτη, που έχει γίνει από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, προβλέπει τη μεταφορά των δύο ΚΤΕΛ (Κηφισού και Λιοσίων) πάνω από το αμαξοστάσιο της Aττικό Mετρό στη στάση «Ελαιώνας», σε μία έκταση 90 στρεμμάτων εκ των οποίων τα 45 θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των ΚΤΕΛ. Ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί στα 23 στρέμματα και τα υπόλοιπα 22 στρέμματα θα χρησιμοποιηθούν για εμπορικές χρήσεις (ξενοδοχείο, τράπεζες, καταστήματα, φαρμακεία, σουπερμάρκετ). H ημερήσια επιβατική κίνηση των ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων, σε αναχωρήσεις και αφίξεις, κυμαίνεται μεταξύ 25.000 και 30.000, εκτιμάται όμως ότι η μετεγκατάστασή τους στον Eλαιώνα, περιοχή η οποία όχι μόνο εξυπηρετείται από το μετρό αλλά αποτελεί και κόμβο βασικών οδικών αξόνων (λεωφόρο Π. Ράλλη, Ιερά Οδό κ.τ.λ.), θα αυξήσει σημαντικά την κίνηση και θα ξεπεράσει τους 35.000 επιβάτες. Η κίνηση αυτή θα αποσυμφορήσει κατά τι και τους οδικούς άξονες του Κηφισού και της Λιοσίων ενώ θα δημιουργηθεί ένας νέος εμπορικός πόλος με καταστήματα που θα βρουν πλέον ελκυστική την περιοχή με ευεργετικές συνέπειες στην απασχόληση και την οικονομία. Προς το παρόν το όλο εγχείρημα παραμένει στα συρτάρια για να ..μην σκονίζεται και με το νου στην κρίση αφήνεται για ..αργότερα. Πηγή: ypodomes.com - 

*** Σοβαρό τροχαίο με 1 νεκρό και 3 τραυματίες στην Ε.Ο. Κυπαρισσίας - Πύργου         
          
Ένας νεκρός και τρεις σοβαρά τραυματίες εκ των οποίων το ένα παιδί είναι ο απολογισμός της καραμπόλας μεταξύ τριών οχημάτων που σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στην Ε.Ο. Πύργου -  Κύπαρισσίας λίγο πριν το Κάτω Σαμικό.
Η Αστυνομία βρίσκεται στο σημείο και διερευνά τα αίτια του ατυχήματος.πηγή: patrisnews.gr

*** «Σεισμόσημο» απαιτεί τώρα η τρόικα
Τριγμούς και αλλεπάλληλες «δονήσεις» αναμένεται να προκαλέσει στα ελληνικά νοικοκυριά η νέα απαίτηση των κλιμακίων της τρόικας που μεταξύ άλλων ζητά την υποχρεωτική ασφάλιση όλων των ακινήτων για φυσικές καταστροφές (σ.σ.: σεισμούς, πλημμύρες, πυρκαγιές). Το λεγόμενο «σεισμόσημο» το οποίο θα επιβληθεί σε όλα τα ακίνητα ανά την επικράτεια, θα συζητηθεί σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το «Έθνος της Κυριακής», το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, κατά τη διάρκεια του νέου ελέγχου της ελληνικής οικονομίας. Οι οχλήσεις προς την κυβέρνηση για το θέμα έχουν ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, από την περασμένη άνοιξη, με τους εκπροσώπους των δανειστών μας να προβάλλουν το επιχείρημα ότι επιβαρύνεται κάθε χρόνο ο προϋπολογισμός με πρόσθετα και μη αναμενόμενα κονδύλια, λόγω των χρηματοδοτήσεων για την αποκατάσταση ακινήτων, ύστερα από φυσικές καταστροφές. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, μετά την ενημέρωσή τους για τις συνέπειες του πρόσφατου σεισμού στη Φθιώτιδα, επανέφεραν στο προσκήνιο την υποχρεωτική ασφάλιση των ακινήτων, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι κρατικές αποζημιώσεις. Μάλιστα, έχει προετοιμαστεί ένα σχέδιο το οποίο αφορά τη δημιουργία ενός Ταμείου που θα ασφαλίζει τα ακίνητα μέχρι ενός ύψους και θα δίνει στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες τη δυνατότητα να συμπληρώνουν την ασφάλιση για μεγαλύτερα κεφάλαια που θα ανταποκρίνονται στην πραγματική αξία του ακινήτου. Όμως, σε μία περίοδο κατά την οποία τα ελληνικά νοικοκυριά είναι ήδη επιβαρημένα, η πιθανή υποχρεωτική ασφάλιση των ακινήτων θα προκαλούσε έντονες αντιδράσεις, καθώς κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε περίπου 100-150 ευρώ ανά ακίνητο αξίας 100.000 ευρώ σε ετήσια βάση. Σημειώνεται ότι σήμερα μόλις το 15% των κατοικιών είναι ασφαλισμένο στη χώρα μας και αυτό, λόγω των πολλών δανείων που συνήφθησαν, την τελευταία δεκαετία και τα οποία επιβάλλουν την υποχρεωτική ασφάλιση. Η λογική της υποχρεωτικής ασφάλισης του ακινήτου στηρίζεται στο μοντέλο της υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων για αστική ευθύνη. Το επιχείρημα που υπαγορεύει την επέκτασή του και στην αγορά ακινήτου είναι η αδυναμία του κράτους να αποζημιώσει τους παθόντες στην περίπτωση ενός απρόσμενου γεγονότος, όπως είναι ο σεισμός ή η πυρκαγιά, όπου οι συνέπειες είναι γενικευμένες.Ευρωπαϊκό μοντέλο Η υποχρεωτική ασφάλιση σπιτιών είναι διαδεδομένη σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου υπάρχει, άλλωστε αυξημένη ασφαλιστική συνείδηση ενώ ακόμη και χώρες όπως η Τουρκία, η Ρουμανία, η Αλβανία, η FYROM, η Βουλγαρία έχουν προχωρήσει στη δημιουργία αντίστοιχων Ταμείων που αποζημιώνουν τους ασφαλισμένους. Οι περισσότερες από τις γειτονικές χώρες προχώρησαν στην κίνηση αυτή ύστερα από μεγάλες φυσικές καταστροφές. Αξίζει να σημειωθεί πως στην περίπτωση του μεγάλου σεισμού στην Αθήνα το 1999, οι ζημιές υπολογίστηκαν στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ από τα οποία η κρατική συμμετοχή ήταν περίπου στα 800 εκατ. ευρώ. zougla.gr -

*** ΑΘΛΗΤΙΚΗ  ενημέρωση  :
Live Απόλλων-Αρης 1-0, Αστέρας-ΠΑΣ 1-2, Λεβαδειακός-Πανθρακικός 0-0, ΟΦΗ-Πανιώνιος 0-0
Το πρόγραμμα της Κυριακής

Απόλλων-Αρης    2-1 ,  (1-0).-  ^
Τα  γκόλ : 13΄ Κόρμπος , 64΄Πετρόπουλος , 67΄Αγγελούδης
Κάρτες :
Απόλλωνας: Τζόρβας, Χατζηζήσης, Παντελιάδης, Βέρτζος, Δεληζήσης, Κόρμπος, Αλβάρεζ, Καμαρά, Γκουέλα, Μίνγκας, Πετρόπουλος.
Άρης: Διούδης, Ηρακλής, Τσουμάνης, Πουλίδο, Κύργιας, Παπαδόπουλος, Τριανταφυλλάκος, Τάτος, Ουντότζι, Ιμπέ(Αγγελούδης), Μανιάς.

Αστέρας Τρίπολης-ΠΑΣ Γιάννινα    3-3   , (2-2).- ^
Τα  γκόλ :  10΄ πεν.  Τσουκαλάς , 13΄ πεν.  Ουσέρο , 28΄ Τσάβες , 32΄ Ντεμπλάσης
Κίτρινες  : Βελίδης  , 57΄Βίλα , 87΄ Καράσκο
ΠΑΣ Γιάννινα (Σάββας Παντελίδης): 1. Βελλίδης, 2. Ντάσιος, 3. Λίλα, 4. Μπέριος, 26. Κολοβέτσιος, 6. Μιχαήλ, 11. Βίλα, 21. Τσουκαλάς, 9. Ίλιτς, 10. Τσάβες, 33. Κοροβέσης.
Αστέρας Τρίπολης (Σάκης Τσιώλης): 46. Γεωργακόπουλος, 11. Τσαμπούρης, 30. Γκόιαν, 31. Λισγάρας, 4. Ζαραδούκας, 8. Ουσέρο, 13. Ζησόπουλος, 17. Κάφα, 10. Γκρατσίνι(,Ναβάρο) 9. Μπαράλες.
Λεβαδειακός-Πανθρακικός   2-2  , (0-0) .-^
Τα γκόλ : 55΄Γεωργίου , 57΄Ιγκόρ , 60΄Κοσές , 84΄Μάντζιος ,
Κάρτες : Ντιέγκος κόκκινη -=2 κίτρινες ,
  Λεβαδειακός (Τάκης Λεμονής): Πζιρόφσκι, Ιωαννίδης, Γεωργίου, Μανόλο, Μουλόπουλος, Λαμπρόπουλος, Μαχαίρας, Κάντζι, Ροτζέριο, Ορτέγκα(Κονέ), Βασιλείου
Πανθρακικός (Άκης Μάντζιος): Κουτσόπουλος, Ντιόγκο, Σαρακατσάνος, Μαρκυδημήτρης, Παπαγεωργίου, Λαδάκης, Έμποου, Ρομέου, Κάσες, Μπαϊκαρά, Ιγκόρ
ΟΦΗ-Πανιώνιος     0-0 , (0-0).- ^
Τα  γκόλ :
Κάρτες κίτρινες : Μητρόπουλος ,Γκαλέτη , Λαμπρόπουλος 2 κίτρινες=κόκκινη ,
ΟΦΗ (Παύλος Δερμιτζάκης): Δασκαλάκης, Μιλιάζες, Τριποτσέρης, Ζβασίγια, Μπούρμπος, Μακρής, Κάλαϊτζιτς, Φραγκουλάκης, Κουτσιανικούλης, Περογαμβράκης, Νιμανί.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (Νίκος Παντέλης): Γιαννακόπουλος, Κούρος, Λαμπρόπουλος, Αυλωνίτης, Κούρντι, Μητρόπουλος, Παντίδος, Κολοβός, Λάσνικ, Ντούνης, Αραβίδης.

Παναθηναϊκός-Παναιτωλικός    2-0  , (1-0) .-
Διαιτητής : Ζαχαριάδης
Τα γκόλ : 1΄πεν.  Νάνο , 65΄Μπέργκ
Κάρτες : Μπόγιοβιτς , Μαρινάκης , Δάρλας κόκκινη , Αμπέϊντ, Κουτρουμπής ,
Παναθηναϊκός:( Γιάννης  Αναστασίου ) Καπίνο, Κουτρουμπής, Σίλντενφελντ(Κ. Τριανταφυλλόπουλος), Μαρινάκης, Νάνο, Μέντες, Λαγός, Αμπεΐντ(Αλεξ. Μουζακίτης), Καρέλης(Μπέργκ), Ντίνας, Μπαϊράμι. ,
Παναιτωλικός:(Μάκης Χάβος)   Ράφαελ, Κούσας, Μελισσάς, Θεοδωρίδης(Γκόλιας), Πασάς(Μύγας), Γοδόι, Καλογέρης, Γκάλο, Δάρλας, Μπόγιοβιτς, Μπέλον(Παπουτσογιανόπουλος) .

Και τη Δευτέρα
Καλλονή-Ολυμπιακός 21:30


**
*** https://www.facebook.com/ArfaraKalamatasMessinias , =ARFARA MESSINIAS   2013.-

~ www.sintagespareas.gr  ,
    ~  http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/07/28-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή 28 Ιουλίου 2013
http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/07/29-2013.html , Το  αγιάζι   της  ενημέρωσης  Δευτέρα  29  Ιουλίου  2013 .-
~ http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/07/30-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης 30 Ιουλίου 2013.-
 ~  http://snsarfara.blogspot.gr/2013/07/31-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Τετάρτη  31  Ιουλίου   2013 .-

*** *** ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ  2013 :
~  http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2013/08/01-02-08-2013-03-2013.html , Προσκύνημα  στην ΤΗΝΟ  01 και 02 -08 -2013 ,  Σάββατο  03 Αυγούστου  2013.-
 ~ http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2013/08/03-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Σάββατο 03  Αυγούστου  2013.-
~ http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/08/04-2013.html , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Κυριακή  04  Αυγούστου  2013 .-
~ http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2013/08/04-2013.html , Όμορφα  και  ωραία νέα Κυριακή  04  Αυγούστου  2013.-
~ http://stamos-dynami.blogspot.gr/2013/08/05-2013.html , Το  αγιάζι  της  Ενημέρωσης  Δευτέρα 05  Αυγούστου  2013.-
~ http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2013/08/05-2013.html  , Όμορφα  και  ώραία  Νέα  Δευτέρα  05  Αυγούστου 2013 .-
~  http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/08/05-2013.html , Ανθολογώντας τα γραφόμενα Δευτέρα 05 Αυγούστου 2013 .-
~ http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/08/06-2013.html , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης Τρίτη  06 Αυγούστου  2013.-
~ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/08/07-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Τετάρτη  07  Αυγούστου  2013 .-
~ http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/08/08-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη 08 Αυγούστου 2013 .-
~ http://snsstamoskal.blogspot.gr/2013/08/blog-post.html , Όμορφα  και  Ωραία  Νέα Πέμπτη  08  Αυγούστου  2013 .-
~ http://snsarfara.blogspot.gr/2013/08/09-2013.html  , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Παρασκευή  09  Αυγούστου  2013 .-
~ http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2013/08/10-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 10 Αυγούστου 2013.-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/08/10-2013.html  , Όμορφα  καί  Ωραία  Νέα  Σάββατο 10  Αυγούστου 2013 ,-
~ http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/08/10-2013.html , Από  όσα  μαθαίνουμε ...... Σάββατο  10  Αυγούστου  2013 .-
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/08/to-11-2013.html , To  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Κυριακή  11  Αυγούστου  2013 .-
~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/08/11-2013.html , Όμορφα καί Ωραία Νέα Κυριακή 11 Αυγούστου 2013 .-
~  http://arfara-messinia-stamos-stamos.blogspot.gr/2013/08/to-12-2013.html , To αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013 .-
~ http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/08/12-2013.html , Όμορφα  καί  Ωραία  Νέα  Δευτέρα  12  Αυγούστου  2013.-
~  http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2013/08/13-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 13 Αυγούστου 2013 .-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/08/13-2013.html  , ΑΘΛΗΤΙΚΗ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ  ΕΠΣΜ  Τρίτη  13  Αυγούστου  2013  : Ποδόσφαιρο   2013  -2014 ¨: ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ  ποδοσφαιρικών  Αγώνων .
~  http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/08/13-2013.html , Όμορφα καί  Ωραία  Νέα , .. Τρίτη  13  Αυγούστου   2013 .-
~ http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2013/08/14-2013.html , Το   αγιάζι  της  ενημέρωσης  14  Αυγούστου  2013.-
~ http://stamos-dynami.blogspot.gr/2013/08/15-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης   Πέμπτη  15  Αυγούστου  2013 .-
~ http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2013/08/16-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Παρασκευή  16  Αυγούστου   20.-
 ~   http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/08/16-2013.html , Όμορφα  και  Ωραία  Νέα Παρασκευή  16  Αυγούστου  2013 .-
 ~ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/08/17-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης   Σάββατο  17  Αυγούστου 2013 .-
~   http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/08/18-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Κυριακή 18 Αυγούστου 2013.-

 * ΜΕΝΟΥΝΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ 2012 - 20133 : ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ  
*** https://www.facebook.com/ArfaraKalamatasMessinias , =ARFARA MESSINIAS   2013.-
 ~* http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_21.html, Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (1)  .-          ** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_22.html, Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (2)
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/3.html, Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ (3) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/4.html, Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (4) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/5.html, Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (5) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/6.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (6) : Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012 ,.-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/7.html, Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/12/8_18.htmlΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (8) .- ,
~**
http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/01/19-20-01-2013.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Σ/Κ 19 και 20 -01 -2013 στο Χιονοδρομικό Χελμού Καλαβρύτων.- (9).-
*** ***
http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/02/9-10-2013.html , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ -video , Σ/Κ 09καί 10Φεβρουαρίου 2013 .-(10).-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ !!!! διαδρομές - εκδρομές ...... περιηγήσεις.....
Επίσκεψη στα Φιλιατρά γιορτή αγιορτή Αγίου Χαραλάμπου ,Μιά ημερήσια διαδρομή ,Σάββατο 09 Φεβρουαρίου 2013 .- (11) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/03/27-2013.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ :
Τετάρτη 27Μαρτίου 2013 .- (12α)
~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/02/19-2013.htmln , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ .-
~*
http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/03/28-2013.html , Η Ελλάδα μέσα από φωτογραφίες28 Μαρτίου 2013 .-
~ http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/04/20-21-2013_22.html ,Σαββατοκύριακο 20 καί21 Απριλίου Διαδρομές - διήμερη εκδρομή στην Βοιωτία και Β. Εύβοια 2013, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ καί ΜΑΘΑΙΝOΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ.-
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/04/23-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 23 Απριλίου 2013
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html ,
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε
Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ.-
~
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα
Παρασκευή 17-05-2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα
Παρασκευή 17-05-2013.-  
 ~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/05/17-2013.html ,Η ΕΛΛΑΔΑ μέσα από Φωτογραφίες Παρασκευή 17 Μαΐου 2013.-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ από φωτογραφίες Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε , Βλέπουμε , Ζούμε , Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html , Άρωμα Ελλάδας Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 .-

***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου