ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

ΓΕΦΥΡΑ  ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ , ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Σάββατο 29  Ιουνίου  2013  :

*** ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ  καί  Άλλα  :



*** «Με τον κ. δήμαρχο δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη και μας αδικάει όλους εμάς»! λένε οι Τσιγγάνοι για την απομάκρυνση τους
            ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΜΠΕΛΑ
 Αντιδρούν για την απομάκρυνσή τους από το δημοτικό χώρο
 «Με τον κ. δήμαρχο δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη και μας αδικάει όλους εμάς»!
  Του Αντώνη Πετρόγιαννη
 Με το δικό τους, ιδιαίτερο, τρόπο οι αθίγγανοι που διέμεναν στο δημοτικό χώρο στην περιοχή «Παλιάμπελα» διαμαρτύρονται για την πρόσφατη απόφαση διοικητικής τους αποβολής. Μάλιστα, στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας επέδωσαν και σχετική επιστολή στους δημοτικούς συμβούλους.
Σ' αυτή αναφέρουν μεταξύ άλλων: «Γνωρίζουτε ότι εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε μ’ αυτούς στη Μπιρμπίτα; Είναι σα να σας πούμε μεις τραβάτε να μείνουτε στη Τουρκιά». Παράλληλα, υπογραμμίζουν ότι είναι γέννημα - θρέμμα της Καλαμάτας, ωστόσο εκδιώκονται. Αντίθετα, οι τσιγγάνοι της περιοχής πίσω από το Πολυκλαδικό, που έχουν έρθει από άλλες περιοχές της χώρας, παραμένουν στην περιοχή τους.
Το θέμα έθεσε προς συζήτηση στη συνεδρίαση ο σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας, Παύλος Γκραίκης, ο οποίος τόνισε ότι οι τσιγγάνοι που απομακρύνονται από τα Παλιάμπελα είναι Καλαματιανοί και διαφώνησε κατηγορηματικά με το «πέταγμά τους στην Μπιρμπίτα».
Οι τσιγγάνοι στο κείμενό τους προς τους δημοτικούς συμβούλους, που έχει την υπογραφή «Οικογένειες Αναστασόπουλοι και γαμπροί. 100 άτομα», σημειώνουν τα εξής:
«Είμαστε οι οικογένειες Αναστασόπουλοι που μένουμε στο Ξερό Γήπεδο (στα Παλιάμπελα) γέννημα-θρέμμα της Καλαμάτας γενεές ολάκερες.
Με τον κύριο δήμαρχο δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη και μας αδικάει όλους εμάς. Μας διώχνει από το γήπεδο να πάμε στη Μπιρμπίτα (Εσείς δεν ξέρουτε ποιοι μεινέσκουνε εκεί; Μόνο εμείς του ξέρουμε;). Από την Αγ. Τριάδα όμως δεν τους πειράζουτε, γιατί είναι το χτήμα στο Υπ. Εργασίας. Μας κοροϊδεύει και πάλι ο κ. δήμαρχος, εκεί δεν είναι Καλαμάτα; Εμείς χαλάμε τα σχέδια;
Γνωρίζουτε ότι εμείς δεν μπορούμε να μείνουμε μ’ αυτούς στη Μπιρμπίτα; Είναι σα να σας πούμε μεις τραβάτε να μείνουτε στη Τουρκιά. Εμείς ζητάμε, να μείνουμε σε δημοτικό οικόπεδο στη Καλαμάτα, πώς θα πηγαίνουνε τα παιδιά μας στο σχολείο; Για να σας τα κάνανε εσάς αυτά! Να σκεφτούτε τι θα αποφασίσουτε».

*** Πολιτιστικό Καλοκαίρι 2013 στο Δήμο Καλαμάτας
         Σειρά δράσεων από Ιούνιο έως Αύγουστο
 Εγκρίθηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας η διοργάνωση εκδηλώσεων στις Δημοτικές  και Τοπικές Κοινότητες και η διάθεση 39.910 ευρώ για την κάλυψη των εξόδων (15.990 ευρώ για την ανάθεση δράσεων στην Κοινωφελή Επιχείρηση «Φάρις» και 23.920 ευρώ για δράσεις που αναλαμβάνει ο Δήμος).
Το πρόγραμμα δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη, αλλά προγραμματίζεται η υλοποίηση πολιτιστικών εκδηλώσεων σε όλη την επικράτεια του Δήμου, είτε με εσωτερικές παραγωγές, κυρίως από τις σχολές της «Φάρις» και της Δημοτικής Φιλαρμονικής Καλαμάτας, είτε σε συνεργασία με πολιτιστικούς φορείς ή και με εξωτερικούς συνεργάτες.
Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού, οι παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΕΚ, το Φεστιβάλ Μηδέν, οι συναυλίες με τη συμμετοχή ντόπιων καλλιτεχνών, η παράσταση της Σχολής Χορού και του Δημοτικού Ωδείου, όπως και η έκθεση εικαστικών έργων των σπουδαστών της «Φάρις», οι συναυλίες της Δημοτικής Φιλαρμονικής, το Φεστιβάλ Δρόμου, οι μουσικοθεατρικές παραστάσεις για παιδιά, οι παραστάσεις Καραγκιόζη, οι εορτές για την ανάδειξη και προβολή των τοπικών μας προϊόντων, οι συναυλίες γνωστών καλλιτεχνών, καθώς και τα παραδοσιακά πανηγύρια, είναι μέρος των φετινών πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Μεταξύ των μουσικών συναυλιών που θα γίνουν είναι αυτές των Πασχάλη Τερζή, Χρήστου Λεοντή, Ελεωνόρας Ζουγανέλη και Θ. Μικρούτσικου- Δ. Μπάσση και Ρ. Αντωνοπούλου. Α.Π. 

 *** Πρόσω ολοταχώς για αποχωρήσεις από το Δημόσιο
           Σχέδιο ταχείας απόδοσης για άμεσες απολύσεις καταστρώνει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε συντονισμό με το Μαξίμου, την ίδια ώρα που αναζητείται το «πράσινο φως» από την τρόικα για παράταση στο πρόγραμμα κινητικότητας (διαθεσιμότητα, μετατάξεις). Ήδη χτυπά η καμπάνα για χιλιάδες εργαζομένους στον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Στο στόχαστρο είναι συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου και Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ) στους ΟΤΑ, οι οποίοι μέσω της δικαστικής οδού -προσωρινές διαταγές, ασφαλιστικά μέτρα- παραμένουν στις θέσεις τους.
«Ψαλίδι» ετοιμάζεται για εργαζόμενους σε νομικά πρόσωπα του στενού πυρήνα των υπουργείων που θα καταργηθούν, με οδηγό την περίφημη «λίστα Σταμάτη», η οποία θα ενεργοποιηθεί από τα εποπτευόμενα των φορέων υπουργεία, αλλά περιλαμβάνει μικρό αριθμό (200-250 άτομα) σε σχέση με το σύνολο των υπαλλήλων που έχει συμφωνηθεί με την τρόικα.
Έτσι, στον σχεδιασμό για μείωση προσωπικού η κυβέρνηση περιλαμβάνει εν είδει «μεγάλης δεξαμενής» εκπαιδευτικούς Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, αλλά και μόνιμους, οι οποίοι ως υπεράριθμοι θα μετακινηθούν για να καλύψουν κενά στον δημόσιο τομέα ή, εφόσον αυτό δεν καταστεί δυνατόν, θα οδηγηθούν στην έξοδο.
Αλλεπάλληλες συναντήσεις
Είναι ενδεικτικό ότι ο νέος υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την περασμένη Παρασκευή αλλεπάλληλες συναντήσεις με υπουργούς που συνδέονται με αυτό τον σχεδιασμό για τις αναδιαρθρώσεις στον δημόσιο τομέα και τις δεξαμενές των απολύσεων.
Συζητήσεις είχε με τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου για τη νομοθετική ρύθμιση που προωθεί, ώστε να διεκπεραιωθούν ταχέως οι εκκρεμείς υποθέσεις στη Δικαιοσύνη για συμβασιούχους, οι οποίοι επαναπροσλήφθηκαν με προσωρινές διαταγές. Επίσης, συνάντησε τον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, ενώ επαφές είχε και με τον νέο υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη.
Η κρίσιμη σύσκεψη με την τρόικα
Με πυρετώδεις ρυθμούς ο κ. Μητσοτάκης προετοιμάζεται για την κρίσιμη σύσκεψη που θα έχει με τους εκπροσώπους της τρόικας τη Δευτέρα στις 7.30 μ.μ. Κι αυτό με δεδομένο ότι επί τρικομμματικής τον περασμένο Απρίλιο είχε συμφωνηθεί μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των δανειστών να γίνουν 2.000 απολύσεις μέσα στον Ιούνιο και συνολικά 4.000 μέχρι το τέλος του χρόνου.
Παράλληλα, στο επίκεντρο θα βρεθεί η κινητικότητα των 25.000 δημοσίων υπαλλήλων εντός του 2013, με «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις τη μνημονιακή πρόβλεψη για ένταξη σε καθεστώς διαθεσιμότητας - κινητικότητας των πρώτων 12.500 μέχρι τις αρχές Ιουλίου. Προτεραιότητα του κ. Μητσοτάκη στις συζητήσεις με τους δανειστές είναι να εξασφαλίσει παράταση του χρόνου για την υλοποίηση της κινητικότητας των 12.500 δημοσίων υπαλλήλων. Θα επιμείνει προβάλλοντας το ότι δεν πρέπει η κινητικότητα να αποτελέσει προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της δόσης των 8,1 δισ. ευρώ, μιας και κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε ναυάγιο τις προσπάθειες για να υπάρξει ορθολογική κατανομή του προσωπικού και ενίσχυση της αποτελεσματικότητας του Δημοσίου με μετακινήσεις όπου υπάρχουν κενά.
Μάλιστα, θα χρησιμοποιήσει ως διαπραγματευτικό όπλο ότι ήδη, αυτή τη στιγμή, έχουν καταγραφεί στο πεδίο των απολύσεων οι 2.656 εργαζόμενοι της ΕΡΤ, ενώ προχωρά με ταχείς ρυθμούς το σχήμα της κινητικότητας, για το οποίο όμως χρειάζεται ολιγόμηνη διορία για την πλήρη εφαρμογή του.
Άμεσες μετακινήσεις προσωπικού
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προωθεί άμεσες μετακινήσεις προσωπικού, με καταγραφή εκ παραλλήλου υπαλλήλων που είναι υπεράριθμοι και κενών θέσεων στις οποίες θα μπορούν άμεσα να μετακινηθούν με διαδικασίες-εξπρές. Ως βάση έχει το μοντέλο μετατάξεων των 1.882 εργαζομένων Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι, αν και με καθυστέρηση, τοποθετήθηκαν σε νέες θέσεις, καλύπτοντας κενά στη δημόσια διοίκηση.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιδιώκει παράλληλα να καταγράψει τους εργαζόμενους που έχουν επαναπροσληφθεί μέσω προσωρινών διαταγών και ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας συγκεκριμένους αριθμούς από τα υπουργεία, ιδιαίτερα από το Εσωτερικών, καθώς οι δήμοι έχουν τη μερίδα του λέοντος σε αυτή την κατηγορία.
«Αναδιαρθρώσεις εν λειτουργία»
Επίσης, η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε «αναδιαρθρώσεις εν λειτουργία» των ΕΑΣ - Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ) μέσω συγχώνευσης με άλλους βασικούς πυλώνες της αμυντικής βιομηχανίας (ΕΑΒ, ΕΛΒΟ). Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία που είχαν δοθεί τον περασμένο Μάιο από την ΔΗΜΑΡ, η οποία είχε αντιδράσει στις διαρροές για «λουκέτο», μετά τις τελευταίες αποχωρήσεις το προσωπικό συνολικά στην αμυντική βιομηχανία (ΕΑΒ, ΕΑΣ, ΕΛΒΟ) δεν ξεπερνά τις 2.500 άτομα (1.350 στην ΕΑΒ, 800 στην ΕΑΣ, 350 στην ΕΛΒΟ), ενώ, σε διαφορετικό μήκος κύματος από το Μαξίμου, το κόμμα του Φ. Κουβέλη πριν αποχωρήσει διατύπωνε την άποψη ότι όχι μόνο δεν περισσεύει κανείς αλλά για να εκτελεστούν οι παραγγελίες της ΕΑΒ (ύψους περίπου 800 εκατ. ευρώ) χρειάζεται άμεση πρόσληψη 300 ατόμων.
Στο στόχαστρο γυμναστές, θεολόγοι, καθηγητές πληροφορικής
Την ίδια ώρα το υπουργείο Παιδείας τρέχει ολοταχώς για την καταγραφή του αριθμού των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μείνουν εκτός σχολείου με βάση την κατάργηση οργανικών θέσεων που προκύπτει από τη συγχώνευση σχολικών μονάδων και την αύξηση των ωρών διδασκαλίας στους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το υπουργείο Παιδείας προβάλλει το επιχείρημα ότι όσοι βγουν σε κινητικότητα θα μετακινηθούν σε άλλες θέσεις του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα. Πάντως, οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών θεωρούν ότι πρόκειται για έναν εύσχημο τρόπο, ώστε η κυβέρνηση να προχωρήσει σε απολύσεις, τις οποίες απέκλειε μέχρι πρότινος. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ειδικότητες που θα πληγούν είναι γυμναστές, θεολόγοι και καθηγητές πληροφορικής.
Οι μαζικοί φορείς και συνδικαλιστικές οργανώσεις τόσο στην εκπαίδευση όσο και στους ΟΤΑ μιλούν για μεθόδευση και θεωρούν τις απολύσεις στα σχολεία και στους δήμους της χώρας «casus belli». Εξάλλου βοούν οι διαρροές για αναγκαστικές αποχωρήσεις και από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.  Newsroom ΔΟΛ

*** Εθνική Ελπίδων Ελλάδας - Παραγουάης  1-1 .- ( πρόκριση πρώτης της Ελλάδας στα τελικά )
Τα γκόλ : 68΄Διαμαντάκος , 74΄ Νεμενέγκρο .-

*** Απορρίφθηκαν δύο αιτήσεις για υπερχρεωμένα νοικοκυριά
           
Της Βίκυς Βετουλάκη 
 Δύο απορριπτικές αποφάσεις του Ειρηνοδικείου Καλαμάτας για ρύθμιση υπερχρεωμένων νοικοκυριών καθαρογράφτηκαν και δημοσιοποιήθηκαν χθες, ενώ αναμένεται εντός των ημερών να δημοσιοποιηθούν άλλες 4-5.
Στην πρώτη περίπτωση απορρίφθηκε η αίτηση μίας ηλικιωμένης, διότι, ενώ γνώριζε πως δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δανειακών υποχρεώσεων που δημιουργούσε, δανείσθηκε υψηλά ποσά «για να εξασφαλίσει ανώτερο επίπεδο διαβίωσης», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δικαστήριο στην απόφαση.
Στη δεύτερη περίπτωση, η απορριφθείσα αίτηση είχε κατατεθεί από νεαρή γυναίκα, η οποία είναι άνεργη, καθώς παραιτήθηκε από τη δουλειά της.
                                                    Με δική της ευθύνη
Στην πρώτη περίπτωση, η αίτηση είχε κατατεθεί από μια 73χρονη, η οποία διαμένει με τον 43χρονο γιο της, που διατηρεί επιχείρηση. Η 73χρονη λαμβάνει ως σύνταξη 830 ευρώ μηνιαίως. Έχει δημιουργήσει οφειλές με δάνεια και πιστωτικές κάρτες σε τέσσερις τράπεζες, συνολικού ύψους 58.573,18 ευρώ.
Στην απόφαση του Ειρηνοδικείου Καλαμάτας σημειώνεται ότι η δημιουργία των χρεών οφείλεται σε δόλο, διότι, ενώ δεν είχε καθόλου περιουσιακά στοιχεία, προέβαινε σε συνεχή δανεισμό, αν και γνώριζε την αδυναμία κάλυψής τους, προκειμένου να εξασφαλίσει ανώτερο επίπεδο διαβίωσης από αυτό που επέτρεπε το εισόδημά της, υπερβαίνοντας το μέτρο και τη σύνεση του μέσου καταναλωτή.
Συμπεραίνει, λοιπόν, το δικαστήριο, ότι η μόνιμη αδυναμία πληρωμής υπήρχε εξ ορισμού από το χρόνο της λήψης των δανείων.
Είναι χαρακτηριστικό, επίσης, πως στην απόφαση σημειώνεται ότι η 73χρονη αλόγιστα, χωρίς επιμέλεια και σύνεση, προέβαινε σε διαρκή λήψη δανείων, που εκ των προτέρων γνώριζε ότι ήταν αδύνατον να εξυπηρετήσει συνολικά. Ακόμα κι αν γίνει δεκτή η άποψη ότι οι πιστώτριες ακολούθησαν επιθετική στρατηγική προκειμένου να τη δανειοδοτήσουν, η αιτούσα είχε τον τελευταίο λόγο.
Η αίτησή της απορρίφθηκε με το σκεπτικό ότι «περιήλθε σε μόνιμη αδυναμία με δικό της δόλο».
  Άνεργη με τη «θέλησή» της
Στη δεύτερη περίπτωση η αιτούσα είναι 31 ετών και άνεργη από το 2011. Εργάσθηκε για ένα μήνα σε μεγάλη επιχείρηση, από την οποία αποχώρησε με τη θέλησή της. Έχει λάβει στεγαστικό δάνειο ύψους 178.581,99 ευρώ, καταναλωτικό δάνειο ύψους 3.264,85 και πιστωτική κάρτα 908,11 ευρώ. Οι συνολικές οφειλές της είναι 182.759,95 ευρώ.
Έχει στην κυριότητά της ένα διαμέρισμα 85 τ.μ., το οποίο είναι μισθωμένο προς 500 ευρώ, ενώ η ίδια φιλοξενείται στην αδελφή της.
Το Ειρηνοδικείο Καλαμάτας σημειώνει στην απορριπτική του απόφαση ότι κριτήρια αποδοχής της αίτησης για μόνιμη και διαρκή αδυναμία πληρωμής είναι η ηλικία, η κατάσταση υγείας, η επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι η 31χρονη βρίσκεται στην πλέον παραγωγική της ηλικία, χωρίς κανένα πρόβλημα υγείας, με προϋπηρεσία σε διαφορετικούς επαγγελματικούς τομείς και επαγγελματική πείρα σεβαστή, για να προσπορίσει στον εαυτό της ένα πολύ ικανοποιητικό επίπεδο διαβίωσης. Σε ό,τι αφορά την ανεργία της, επισημαίνεται ότι αυτή δεν είναι μόνιμη, ενώ υπογραμμίζεται το γεγονός ότι δεν απολύθηκε από τη δουλειά της, αλλά παραιτήθηκε.
 
***Φωτιά στο facebook από τη ρακετοαπαγόρευση
          Ένα από τα θέματα που κυριαρχούν τις τελευταίες μέρες στο μικρόκοσμο του facebook είναι και η απαγόρευση των ρακετών στη Στούπα.
Ενδεικτικά, σας μεταφέρω δύο από τα καλύτερα σχόλια που διάβασα:
   -Σήμερα σου στερούν τις ρακέτες, Μεσσήνιε. Αύριο θα σου στερήσουν τον φρέντο, το τάβλι, το καμάκι... ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ! Όλοι στην παραλία της Καλόγριας στη Στούπα, χτυπάμε συμβολικά τις ρακέτες μας...
   Και για την εμφάνιση του δημάρχου στον ΣΚΑΪ:
-Δήμαρχε, φέρε μας την Πόπη Τσαπανίδου ναυαγοσώστρια στην Καλόγρια και σε συγχωρούμε για τις ρακέτες… Π.Μπ 
 
*** Μάγεψαν οι μαθητές της Δημοτικής Σχολής Χορού Καλαμάτας (Φωτογραφίες)
   
Παιδιά κάθε ηλικίας χόρεψαν χθες το βράδυ στο Αμφιθέατρο του Κάστρου.
Η παράσταση ήταν πραγματικά εκπληκτική και ο κόσμος στο τέλος έφυγε ενθουσιασμένος.
 
Φωτογραφίες: Στασινός Μουτσούλας
 
*** Διακοπές ρεύματος στην Καλαμάτα
            Στις περιοχές του Δήμου Καλαμάτας, Καλάμι, Σπιτάκια, Λέικα, Καλλιθέα, 9ο Σύνταγμα Πεζικού, Ρηγανά, Αντλιοστάσιο ΔΕΥΑΚ, Καλλιανέικα, Αγιάννα και αρχή εθνικής οδού Σπάρτης, προκειμένου να εκτελεστούν απαραίτητες τεχνικές εργασίες, θα γίνει διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος τη Δευτέρα 1η Ιουλίου, από 8.00 έως 8.30 και από 13.30 έως 14.00.
Διακοπή ρεύματος, επίσης, θα υπάρξει στις περιοχές του Δήμου Καλαμάτας, εκατέρωθεν της οδού Ηρώων, Κήπου Αλλάχ, Γεωπονικής, Λακωνικής, Παλαιού στρατοπέδου, Καλλιπατείρας, Πανεπιστημίου, Αφεντάκη, Αγίου Σιδέρη, Αγοράς, Πετάλου, Αγίου Κωνσταντίνου, Αγίου Θεοδώρου, Πλακωτών, 7ου Γυμνασίου, Αγιάννας, Σκοπευτηρίου, Συνεργείων ΔΕΥΑΚ, Μονής Βελανιδιάς, Λατομείου Μπάκα, Αγιάννη Καρβουνιάρη και πίσω από τις Σχολές ΟΑΕΔ Ασπροχώματος, την Τρίτη 2/7, από 8.00 έως 14.00.-
 
***Μάθετε το παιδί σας να προστατεύει τον εαυτό του!
ΤΟ  ΚΑΛΟ   ΚΑΙ  ΤΟ  ΚΑΚΟ  ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟ  ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠ΄ ΤΟΝ ΓΟΝΕΙΟ !!!
Οι καιροί έχουν αλλάξει, κανόνες ασφαλείας που μας μάθαιναν οι γονείς μας μπορεί να μην αποτελούν πλέον τις μόνες στρατηγικές για να προστατεύσουμε και εμείς με την σειρά μας τα δικά μας παιδιά.
Teaching Your Child to Protect HimselfΑλήθεια, πως μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι τα παιδιά μας δεν κινδυνεύουν από επικίνδυνους ανθρώπους στην γειτονιά, έξω από το σχολείο, στο πάρκο, στα εμπορικά κέντρα, στο διαδίκτυο, ακόμα και στο σπίτι; Και φυσικά όλα αυτά χωρίς να τρομάξουμε το παιδί γιατί στόχος μας δεν είναι να δημιουργήσουμε ένα φοβισμένο παιδί, αλλά ένα παιδί που θα προστατεύει τον εαυτό του από τις κακοτοπιές παίρνοντας κάποια μέτρα. 
Τι μας έμαθαν οι γονείς μας
  Μας έλεγαν «μην μιλάς σε αγνώστους»
Λάθος: Τα παιδιά δεν ερμηνεύουν πάντα τον όρο «άγνωστος» με τον ίδιο τρόπο που τον ερμηνεύουν οι ενήλικες. Το παιδί σας μπορεί να θεωρεί ότι ένας αστυνομικός είναι άγνωστος επειδή δεν τον έχει συναντήσει ποτέ ξανά, ενώ να θεωρεί ότι ένας γείτονας του είναι οικείο πρόσωπο επειδή τον βλέπει σε καθημερινή βάση, ακόμα κι αν δεν του έχει μιλήσει ποτέ. Και τέλος πάντων μερικές φορές ο κίνδυνος είναι πιο κοντά και έχει όνομα και πρόσωπο για το παιδί, μπορεί να είναι κάποιος από το οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον της οικογένειας.
Ποιο είναι το σωστό: Συζητήστε με το παιδί σας βασικούς κανόνες επικοινωνίας, με ποιους μιλάμε και τι λέμε. Θυμίζουμε συχνά στα παιδιά ότι δεν υπάρχει κανένα μυστικό από την μαμά και το μπαμπά, ή τον δάσκαλο και τη δασκάλα. Σε όλες τις περιπτώσεις προωθούμε τον διάλογο μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Να μπορεί να πει το παιδί καταστάσεις και γεγονότα χωρίς να ντρέπεται ή να φοβάται. Επίσης συζητήστε με το παιδί σας για το τι πρέπει να κάνει εάν χαθεί και μιλήστε για το ποιους ενήλικες μπορεί να προσεγγίσει σε περίπτωση που χρειάζεται βοήθεια: έναν αστυνομικό με στολή, έναν πωλητή με αναγνωριστικό καρτελάκι, ένα άτομο σε θάλαμο πληροφοριών, ή μια μητέρα με παιδιά.  
Χρησιμοποιούσαν μια λέξη κωδικό που ένας φίλος ή  γείτονας θα μας έλεγε για να μας δείξει ότι ήταν ασφαλές να φύγουμε μαζί του, σε περίπτωση που οι γονείς μας δεν μπορούσαν να μας πάρουν από το σχολείο.
Λάθος: Τα μικρά παιδιά συχνά λένε πολύ γρήγορα τα μυστικά τους με την παιδική αφέλεια που τα διακρίνει, ακόμα και σε ανθρώπους τους οποίους δεν γνωρίζουν, χωρίς καν να ερωτηθούν.
Τι να κάνετε: Δώστε στο παιδί σας να καταλάβει ότι δεν θα στείλετε ποτέ κάποιον που δεν γνωρίζει να το παραλάβει από το σχολείο. Και αν δεν μπορείτε να το παραλάβετε οι ίδιοι, θα έρθετε σε επαφή μαζί του, ή θα πείτε στον δάσκαλό του ή στον διευθυντή του σχολείου ποιος θα έρθει να τον παραλάβει.  
Μας έβαζαν σε προφανές σημείο του ρουχισμού ή των πραγμάτων μας καρτούλα με τα στοιχεία μας, ώστε να μπορούσαν να έρθουν σε επαφή μαζί τους σε περίπτωση απώλειας στον παιδικό σταθμό ή στο σχολείο.
Λάθος: Εάν κάποιος δει το όνομα του παιδιού γραμμένο κάπου στο τζάκετ του ή την σχολική τσάντα του, πολύ εύκολα μπορεί να το πείσει ότι το γνωρίζει -απλά με το να το φωνάξει με το μικρό του όνομα.
Τι να κάνετε: Αντί να βάζετε ετικέτες ή ταμπελίτσες στο εσωτερικό του ρουχισμού του παιδιού σας με τα προσωπικά του στοιχεία, καλό θα ήταν να τα αντικαταστήσετε με ένα αναγνωριστικό ξεχωριστό σύμβολο, όπως μια καρδιά, ένα αστέρι, ένα ήλιο ή ένα καραβάκι, ενημερώνοντας φυσικά στην δασκάλα γι’ αυτό. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να δώσετε σήμα αναγνώρισης στα πράγματα που ανήκουν στο παιδί σας χωρίς να παραθέτετε προσωπικές πληροφορίες. 
Μαμά που είσαι;
Να χαθεί το χεράκι του από το δικό σας; Αυτό κι αν είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε γονιού. Υπάρχει όμως κι εδώ δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση που το παιδί σας ξαφνικά χαθεί από το οπτικό σας πεδίο (στο εμπορικό κέντρο, πάρκο ή παραλία, κλπ). Εντυπώστε στο μυαλουδάκι του μικρά εύκολα βηματάκια που μπορεί να θυμάται, σε περίπτωση που απομακρυνθεί από εσάς:  
-  Να σταματήσει. Μόλις το παιδί συνειδητοποιήσει ότι έχει χαθεί, πρέπει να σταματήσει να κινείται. Πείτε του ότι θα τον ψάχνετε στο τελευταίο σημείο που είσαστε μαζί και ότι αν εκείνο περιπλανιέται στο χώρο θα είναι πιο δύσκολο να βρει ο ένας τον άλλο.
-  Να κοιτάζει γύρω του. Θα πρέπει να ερευνήσει τον χώρο και να προσπαθήσει να εντοπίσει εσάς ή κάποιον άλλο ενήλικα εμπιστοσύνης, όπως μια μητέρα με παιδιά
-  Να έχει «ανοιχτά» τα αυτάκια του. Διαβεβαιώστε το παιδί σας ότι θα φωνάζετε το όνομά του και θα πρέπει να έχει το νου του για να ακούσει. Πείτε του επίσης ότι πιθανότατα θα υπάρχει ένας θάλαμος ανακοινώσεων όπου θα βρίσκεστε για να τον αναζητήσετε.
-  Να παραμείνει ήρεμο. Δώστε του να καταλάβει ότι μένοντας ήρεμο θα το βοηθήσει να ανταπεξέλθει στην δύσκολη αυτή κατάσταση μέχρι να το βρείτε εσείς. Τα παιδιά που δίνουν προσοχή και φαίνονται επικεντρωμένα στον εαυτό τους, είναι λιγότερο ελκυστικοί στόχοι για τους ανθρώπους με πρόθεση να τα εκμεταλλευτούν
-  Να μάθει να λέει «όχι». Οι «ύποπτοι άγνωστοι» ψάχνουν να βρουν παιδιά που είναι ντροπαλά και φοβούνται στο να αντισταθούν σε κάποιον μεγαλύτερο. Μάθετε στο παιδί να φεύγει από μια κατάσταση που το κάνει να νιώθει άβολα και να φωνάζει δυνατά ώστε να τραβήξει την προσοχή των γύρω του. Ποτέ να μην μπαίνει σε αυτοκίνητα ή να κρατάει μυστικά που κάποιος μεγάλος του είπε. Είναι σημαντικό να σας πει αμέσως εάν κάτι από τα παραπάνω συμβεί.
 Εσείς: Βεβαιωθείτε ότι πάντα έχετε στη τσάντα σας πρόσφατες κοντινές φωτογραφίες που παιδιού σας. Μπορεί να σας φανούν απαραίτητες και χρήσιμες σε περίπτωση που χαθεί σε κάποιο εμπορικό κέντρο ή πάρκο. 
Aσφαλές σερφ στο Διαδίκτυο
Ο αχανής κόσμος του διαδικτύου μπορεί να κρύβει επικίνδυνες διαδρομές για άπειρους χρήστες και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για παιδιά. Εφαρμόστε  μαζί με τον μικρό διαδικτυακό σας εξερευνητή μερικές ουσιαστικές πρακτικές για ασφαλή και ακίνδυνα ταξίδια στο ίντερνετ   
-  Πάντα να κάθεστε μαζί με το παιδί σας όταν μπαίνει στο διαδίκτυο από τον υπολογιστή του. -Ορίσετε ιστοσελίδες που το παιδί σας επιτρέπεται να επισκεφθεί και εγκαταστήστε λογισμικό φίλτρο που θα σας δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσετε  τις ιστοσελίδες στις οποίες το παιδί σας επισκέπτεται.
-  Σκεφθείτε το ενδεχόμενο να έχετε μία και μόνη ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) για όλη την οικογένεια, προκειμένου να μπορείτε να «μπλοκάρετε» ακατάλληλα μηνύματα που μπορεί να αποστέλλονται στο παιδί σας.
-  Μάθετε το παιδί σας να δίνει την ηλεκτρονική διεύθυνσή του ή να στέλνει φωτογραφίες μόνο σε άτομα που γνωρίζει και να μην δίνει το όνομα, το τηλέφωνο ή τη διεύθυνση του σπιτιού σας, ενώ βρίσκεται on-line.
-  Σιγουρευτείτε ότι όλα τα άτομα στην λίστα των άμεσων μηνυμάτων του τα έχει γνωρίσει σε προσωπικό επίπεδο. Ρωτήστε το για τα άτομα που συνομιλεί μαζί τους στο Διαδίκτυο με τον ίδιο τρόπο που θα το ρωτούσατε για τους συμμαθητές του στο σχολείο.
-  Ενθαρρύνετε το παιδί σας να σας ενημερώσει σε περίπτωση που λάβει μηνύματα ή δει κάτι στο διαδίκτυο που το αναστατώσει ή το κάνει να νιώσει άβολα ή αμήχανα.    
Αυτός ο κύριος είναι ο νέος μου «φίλος»
Όσο τρομακτικό κι αν είναι, η παιδεραστία προσλαμβάνει τα τελευταία χρόνια ανησυχητικές διαστάσεις και στην χώρα μας. 
Ο ρόλος του γονιού ως άγγελος φύλακας  πρέπει να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο, σε κάθε στιγμή της ζωής του παιδιού, καθώς σύμφωνα με διεθνή  στοιχεία, περίπου 1 εκατομμύριο παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο πέφτουν καθημερινά θύματα παιδεραστίας. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να είσαστε σε συνεχή επαγρύπνηση: 
-  Γνωρίζετε το πρόγραμμα των παιδιών σας.
-  Γνωρίζετε τους φίλους και γενικά τους ανθρώπους που συναναστρέφονται.
-  Παρατηρείτε τα παιδιά σας και να σας προβληματίζει οποιαδήποτε αλλαγή στη συμπεριφορά τους.
-  Πείτε στα παιδιά ότι το σώμα τους είναι δικό τους και ότι ειδικά μέρη του σώματός του δεν έχει δικαίωμα κανένας να το αγγίζει, ούτε καν η μαμά ή ο μπαμπάς.
-  Εξηγήσετε στα παιδιά ότι και να του τύχει μια περίεργη κατάσταση, εκείνο ποτέ δε φταίει.
-  Πείτε στα παιδιά ότι δεν υπάρχουν μυστικά που δεν τα ξέρει η μαμά και ο μπαμπάς και δεν υπάρχει κανένα μυστικό που να τα κάνει να ντρέπονται, να φοβούνται και να μην μπορούν να κοιμηθούν τα βράδια 
6 βασικοί κανόνες ασφαλείας
Η ειλικρινής συζήτηση και ο συνεχής διάλογος με το παιδί είναι οι καλύτεροι σύμμαχοι για την ασφάλειά του. Μιλήστε του ανοιχτά και χωρίς φόβο για κάθε δική σας και δική του ανησυχία, τονίζοντάς του πάντα η μεταξύ σας απόλυτη εμπιστοσύνη και η δική του υπευθυνότητα μπορεί να σώσει την ίδια του τη ζωή.   
-  Πρώτα να σας ρωτάει: Το παιδί σας θα πρέπει πάντα να σας ρωτάει πριν από κάθε του έξοδο, πριν αποδεχτεί κάποιο δώρο, ή πριν μπει στο αυτοκίνητο κάποιου.
-  Να συνοδεύεται τουλάχιστον από έναν φίλο. Πάντα να βεβαιώνεστε ότι έχει ένα φίλο μαζί του όταν παίζει στο πάρκο, την παιδική χαρά ή στο δρόμο από και προς το σχολείο -δεν θα πρέπει να πηγαίνει πουθενά χωρίς να συνοδεύεται.
-  Είναι το σώμα μου. Μάθετε στο παιδί σας ότι πρέπει να λέει όχι όταν κάποιος προσπαθεί να το αγγίξει, να το τρομάξει, να το κάνει να νιώσει άβολα ή σε σύγχυση. Θα πρέπει να τρέξει μακριά όσο πιο γρήγορα μπορεί.
-  Ποτέ να μην μπαίνει σε αυτοκίνητα ή να κρατάει μυστικά που κάποιος μεγάλος του είπε. Είναι σημαντικό να σας πει αμέσως εάν κάτι από τα παραπάνω συμβεί.
-  Να μιλήσει σε έναν ενήλικα εμπιστοσύνης. Εάν υπάρχει κάτι που το ενοχλεί ή το προβληματίζει, θα πρέπει να μιλήσει μαζί σας ή σε κάποιον άλλο ενήλικα που γνωρίζει, το συντομότερο δυνατόν. Εξηγήστε του ότι αυτό που θέλετε είναι να είναι ασφαλής και ότι θα είστε πάντα εκεί όταν σας χρειάζεται.
-  Μην είστε απολύτως σίγουροι ότι το παιδί σας ξέρει πώς να αντιδράσει. Ένα σχετικό πείραμα στην Αμερική έδειξε πως ενώ οι γονείς ήταν σίγουροι πως το παιδί τους δεν θα μιλήσει σε ξένους ή πως δεν θα φύγει από το πάρκο με κάποιον που δε γνωρίζει, προς μεγάλο τους έκπληξη  έγινε ακριβώς το αντίθετο. Γι’ αυτό φροντίστε να επαναλαμβάνετε συχνά τι πρέπει να γνωρίζουν κι ας νιώθετε ότι γίνεστε κουραστικοί.  
Μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για να ξεγελάσουν τα παιδιά
Δώστε παραδείγματα στα παιδιά σας για τις πιο συνήθεις μεθόδους –τρικ που χρησιμοποιούνται από επιτήδειους για να προσελκύσουν την παιδική  προσοχή και στην συνέχεια να επιτύχουν την αποπλάνησή τους. 
-  Ζητούν βοήθεια: Μπορείς να με βοηθήσεις να βρω το σκυλάκι μου;
-  Χρησιμοποιούν εξουσία: Μοιάζεις με το αγόρι που έσπασε το παράθυρο. Έλα, πάμε να μιλήσουμε στους γονείς σου.
-  Προσφέρουν δώρα: Πηγαίνω να αγοράσω γλυκά. Θέλεις να σου δώσω;
-  Τρομοκρατούν:  η μαμά σου χτύπησε και μου ζήτησε να έρθω να σε πάρω για να πάμε μαζί να την βοηθήσουμε. 
  Με την συνεργασία του κ. Στέφανου Αλεβίζου (ψυχολόγος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»)   Νινέττα Φαφούτη
 

***  Έξι μαθήματα από τα παιδιά
για τον οικολογικό τρόπο ζωής

Τα μωρά έρχονται στον κόσμο με πολύ βασικές ανάγκες. Με το πέρας του χρόνου να παιδιά διαμορφώνονται από τους γονείς, τα μέσα ενημέρωσης και τους υπόλοιπους κοινωνικούς θεσμούς και συνήθως υιοθετούν τον υλιστικό τρόπο ζωής που επιτάσσει η επικρατούσα κουλτούρα.
.
Φυτέψτε μαζί με το παιδί σας σπόρους στη γλάστρα
 Από τα παιδιά ωστόσο μπορούμε να μάθουμε πολλά σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και το σεβασμό στη φύση και όσα αυτή προσφέρει.
Ακολουθούν έξι πράγματα που μπορούμε να μάθουμε από τα παιδιά σχετικά με τον οικολογικό τρόπο ζωής: πράγματα που μπορούν να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη σε ατομικό και παγκόσμιο επίπεδο.
*Υποστήριξε τους τοπικούς αγρότες και καλλιέργησε τα δικά σου φρούτα και λαχανικά
Τα περισσότερα μικρά παιδιά λατρεύουν την κηπουρική και ενθουσιάζονται όταν από μικρούς σπόρους βλέπουν με τα μάτια τους να αναπτύσσονται φρούτα και λαχανικά.
Φυτέψτε μαζί με το παιδί σας σπόρους στη γλάστρα ή τον κήπο σας και μοιραστείτε τον ενθουσιασμό του όταν θα δείτε τα φυτά σας να μεγαλώνουν.
*Κοίτα, αλλά μην αγγίζεις
Μεγαλώνοντας, εισβάλουμε ολοένα και συχνότερα στον περιβάλλοντα χώρο. Υιοθετώντας τον κανόνα “Κοίτα, αλλά μην αγγίζεις” διδάσκουμε στα παιδιά μας ένα μάθημα, που ο μοντέρνος άνθρωπος ως “κυρίαρχος και ιδιοκτήτης της φύσης” έχει ξεχάσει με τα γνωστά αποτελέσματα.
Σκεφθείτε μόνο ότι ο κόσμος θα ήταν ένα καλύτερο μέρος, εάν ο άνθρωπος σεβόταν το φυσικό περιβάλλον και δεν το χρησιμοποιούσε ως πρώτη ύλη μιας ατέρμονης πορείας πλασματικής “προόδου” και περιβαλλοντικής καταστροφής.
*Τι καλύτερο από μια βόλτα με το ποδήλατο
Τα παιδιά αγαπούν τόσο πολύ τα ποδήλατά τους που θα μπορούσαν να γυρνούν με αυτά όλη μέρα αν είχαν κατάλληλο χώρο και τα αφήναμε ελεύθερα. Ας μιμηθούμε τα παιδιά και ας υποκαταστήσουμε το αυτοκίνητο με το ποδήλατο για να διανύσουμε κοντινές αποστάσεις.
Μάλιστα οι οικογενειακές βόλτες αποτελούν έναν καταπλητικό τρόπο άσκησης και σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των μελών της οικογενείας, συμβάλλουν στην εξοικονόμηση χρημάτων και μειώνουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τη χρήση του αυτοκινήτου.
*Διατηρείστε το περιβάλλον καθαρό και το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα χαμηλά
Συχνά κάνουμε παρατηρήσεις στα παιδιά για να καθαρίζουν και να τακτοποιούν το δωμάτιό τους. Εμείς ως ενήλικες αναρωτηθήκαμε αν κάνουμε το ίδιο με το περιβάλλον; Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να μην πετάμε σκουπίδια στο δρόμο ή τόσο σημαντικό όσο το να αποφύγουμε τις περιβαλλοντικές καταστροφές μεγάλης κλίμακας όπως εκείνη που ρήμαξε τη ζωή ανθρώπων, ζώων και φυτών στον Κόλπο του Μεξικού.
Γι’ αυτό ας ακολουθήσουμε τα παιδιά και ας ελαχιστοποιήσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.
*Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος επιτυγχάνεται με μικρές χειρονομίες
Είναι τα μικρά πράγματα που μετρούν στη ζωή. Είναι αυτά που ενθουσιάζουν τα παιδιά. Μπορεί τα παιδιά να “πηδάνε από τη χαρά τους” όταν δέχονται ένα μεγάλο δώρο, αλλά περισσότερο τα εντυπωσιάζει το μέγεθος της συσκευασίας παρά το περιεχόμενο. Αυτή είναι μια απόδειξη ότι συχνά οι ενήλικες τους επιβάλλουμε τις ιδέες και την αισθητική μας.
Τα παιδιά γίνονται χαρούμενα από την ανθρώπινη επαφή, το διάβασμα ενός παραμυθιού πριν κοιμηθούν, μια βόλτα στην εξοχή και τη συμμετοχή στο μαγείρεμα των μεγάλων παρά με τεράστιες πολύχρωμες συσκευασίες πλαστικών παιχνιδιών εξωτικής προέλευσης.
*Ο θαυμασμός για τη Μητέρα Γη και οι δύσκολες ερωτήσεις
Τα μικρά παιδιά εντυπωσιάζονται από τα εκπληκτικά δώρα της φύσης που οι μεγάλοι μάθαμε να αγνοούμε. Οι ερωτήσεις τους για το περιβάλλον δεν τελειώνουν: “πού καταλήγει το νερό;”, “γιατί τα λουλούδια μυρίζουν ωραία;”, “πώς μεγαλώνουν τα δέντρα;”.
Η περιέργεια και οι ερωτήσεις για τη φύση μας βοηθούν να εκτιμήσουμε εκ νέου την αξία της και να συμβάλλουμε ο καθένας με τον τρόπο του για ένα καλύτερο περιβάλλον.
econews

*** ΑΡΩΜΑ  ΑΠΟ  ΕΛΛΑΔΑ μέσα από βίντεο :
  ^ Σούλι Γλυκή Αχέροντας 2013: http://youtu.be/tUtaHGZ8rMI ,
  
  ^ Αντίπαξοι Παξοί 2013 σπήλαια: http://youtu.be/a7rWP45ueEw  , 
 ~ PARGA ΠΑΡΓΑ  ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 2013: http://youtu.be/drlbOJd8hrg  ,
~ ΠΡΕΒΕΖΑ μουσικό Σχολείο εκδήλωση: http://youtu.be/25xyGxE3xFg ,
~ Πρέβεζα μουσική  εκδήλωση  2013: http://youtu.be/ibJMpHQdG2Q ,
~ Ι Μ Αγ  Δημητρίου Ζαλόγγου διαδρομή  2013: http://youtu.be/9hhyCM7wRh4  ,
~ Ευηνοχώρι   Περιθώρι Διαδρομή 2013: http://youtu.be/yf9v_XdkXDs
~ Μουσική βραδιά Πρέβεζα 2013: http://youtu.be/RNab1Ni1Wjk ,
~ Πάργα από  το  καραβάκι «Γάϊος» προς Αντίπαξους καραβάκι 2013: http://youtu.be/0JB7MBVpCok ..
** ΜΟΥΣΕΙΟ Αθηνών και  διασκέδαση Δ. Μπάσης , Ευαγγ .Δούβαλης ,  Γαργαρουνάκης   , Ασλανίδου   2013: http://youtu.be/-aZDFeOXeOA ,

 
***   ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΙΟΥΝΙΟΥ  2013 :

*
http://snsarfara.blogspot.gr/2013/05/01-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 01 Ιουνίου 2013.-
*
http://dimmetoparfara.blogspot.gr/2013/06/03-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 03 Ιουνίου 2013 .-
*
http://arfara-messinias-stamos.blogspot.gr/2013/06/03-2013.html  ,  Μιά νέα ζωή ...αρραβώνες ..δυό νέων ανθρώπων ... Δευτέρα 03 Ιουνίου 2013 ,  To Σάββατο 01 Ιουνίου 2013 στην όμορφη Καλαμάτα Μεσσηνίας .-
http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/06/2-2013.html , Διαδρομές στο Βασιλικό κτήμα Τατοϊου Κυριακή 2 Ιουνίου 2013 : Δευτέρα 03 Ιουνίου 2013.-                                                                                                                 ~  http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/06/04-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 04 Ιουνίου                                                       ~ http://stamos-dynami.blogspot.gr/2013/06/05-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Τετάρτη  05  Ιουνίου  2013 .-
~ http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.gr/2013/06/06-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Πέμπτη  06   Ιουνίου   2013.-
~ http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/06/07-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Παρασκευή  07 Ιουνίου  2013.-
~ http://snsstamoskal.blogspot.gr/2013/06/08-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 08 Ιουνίου 2013.-
~ http://arfara-messinia-stamos.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html , Το αγιάζι στην ενημέρωση Κυριακή 09 Ιουνίου 2013.-
~ http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/06/10-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013 .-
~  http://snsarfara.blogspot.gr/2013/06/10-2013.html , Το Δευτεριάτικο  αγιάζι της ενημέρωσης 10  Ιουνίου  2013.-
~ http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/06/11-2013.html , Το  αγιάζι  της  ενημέρωσης  Τρίτη  11 Ιουνίου  2013.-
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/06/12-2013.html, Το αγιάζι  της  ενημέρωσης  Τετάρτη   12  Ιουνίου  2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/06/12-2013.html ,, Το αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013.-
~ http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/06/13-2013.html , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Πέμπτη  13  Ιουνίου  2013.-
~  http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/06/14-2013.html , Άμεση ενημέρωση στο  αγιάζι μας Παρασκευή  14  Ιουνίου  2013 .-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/15-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 15 Ιουνίου 2013.-
~ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html , Τριήμερο Αγίου Πνεύματος 22, 23 καί 24 Ιουνίου 2013 Διαδρομές.-
~ http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.gr/2013/06/27-2013.html , Το  αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη  27  Ιουνίου  2013.-
~ http://snsstamoskal.blogspot.gr/2013/06/28-2013.html  , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Παρασκευή  28 Ιουνίου  2013.-
~ http://snsstamoskal.blogspot.gr/2013/06/28-2013.html  , Το  αγιάζι  της ενημέρωσης  Παρασκευή  28  Ιουνίου  2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/06/blog-post.html
  , Μένουμε  Ζούμε Μαθαίνουμε γιά  την Ελλάδα μας  , Παρασκευή 28/6/2013
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html , Άρωμα Ελλάδας Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 .-

***   ΜΕΝΟΥΝΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ 2012 - 20133 : ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ  
  ~* http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_21.html, Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (1)  .-

** http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/blog-post_22.html, Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .- (2)
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/3.html, Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ (3) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/4.html, Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (4) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/5.html, Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (5) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/6.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (6) : Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012 ,.-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/11/7.html, Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012 , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ .
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2012/12/8_18.htmlΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ (8) .- ,
~**
http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/01/19-20-01-2013.html, ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Σ/Κ 19 και 20 -01 -2013 στο Χιονοδρομικό Χελμού Καλαβρύτων.- (9).-
***
http://stamos-stamoskalsnsblogspotcom.blogspot.gr/2013/02/9-10-2013.html , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ -video , Σ/Κ 09καί 10Φεβρουαρίου 2013 .-(10).-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ !!!! διαδρομές - εκδρομές ...... περιηγήσεις.....
Επίσκεψη στα Φιλιατρά γιορτή αγιορτή Αγίου Χαραλάμπου ,Μιά ημερήσια διαδρομή ,Σάββατο 09 Φεβρουαρίου 2013 .- (11) .-
~**
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/03/27-2013.html , ΜΕΝΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ :
Τετάρτη 27Μαρτίου 2013 .- (12α)

~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/02/19-2013.htmln , ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ .-
~*
http://arfara-kalamata-greece.blogspot.gr/2013/03/28-2013.html , Η Ελλάδα μέσα απόφωτογραφίες28 Μαρτίου 2013 .-
~
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/04/20-21-2013_22.html ,Σαββατοκύριακο 20 καί21 Απριλίου Διαδρομές - διήμερη εκδρομή στην Βοιωτία και Β. Εύβοια 2013, ΜΕΝΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΖΟΥΜΕ καί ΜΑΘΑΙΝOΥΜΕΕΛΛΑΔΑ.-
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/04/23-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 23 Απριλίου 2013
~ http://vlasisarfarablogspot.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html ,
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε
Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ.-
~
http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα
Παρασκευή 17-05-2013.-
~  http://vlasiosarfara.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Μένουμε Βλέπουμε Ζούμε Μαθαίνουμε Ελλαδα
Παρασκευή 17-05-2013.-  
 ~ http://arfaramessiniasgreece.blogspot.gr/2013/05/17-2013.html ,Η ΕΛΛΑΔΑ μέσα από Φωτογραφίες Παρασκευή 17 Μαΐου 2013.-
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/05/17-05-2013.html , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ από φωτογραφίες Παρασκευή 17-05-2013 : Μένουμε , Βλέπουμε , Ζούμε , Μαθαίνουμε ΕΛΛΑΔΑ
~ http://asterasarfaron2011.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html , Άρωμα Ελλάδας Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 .-
~ http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.gr/2013/06/29-2013.html , Το αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 29 Ιουνίου 2013 .-
~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου